Grattis på bröllopsdagen!!

Hej!

Ja, då var det min tur att blogga igen och den här gången har jag skapat med stämpel från Artic Sisters. Eftersom det är den 19 juni idag och dagen för bröllopet mellan kronprinsessan Victoria och hennes Daniel, så kändes det självklart att göra ett bröllopskort!

Jag har använt en underbar textstämpel på kortet, som passar perfekt! Texten lyder: ”Jag önskar att du får glädjas åt den kärlek som inte förändras, som lyser lika klart när du blir gammal som när du var ung”.

Jag har använt mig av grönt papper, då just grönt är en av bröllopsfärgerna idag. Lite blommor och bling passar ju också bra till kronprinsessans försommarbröllop!

Jag hoppas att brudparet får en underbar dag, som de kan se tillbaka på med glädje i många år framöver. Jag hoppas också att de, trots all offentlighet, kan få känna att detta är deras dag! Stort grattis till brudparet!! Och tack till Artic Sisters som sponsrar med stämplar!

***

Kram Helén

3 kommentarer

Filed under Artic Sisters, Helén, Kort

3 responses to “Grattis på bröllopsdagen!!

  1. Underbart Helén! …bara helt underbart!❤

    KRAM!

  2. Kan inget annat än hålla med… vilket uuunderbart kort!
    Kraaam C

  3. suuuuuuupernajs helén!!😀

Kommentera

