Altrat min begynnelsebokstav !

 

Då var det dags för mig, Anneli, att ha en egen bloggdag här på Scrapptorget igen! Jättekul! Jag har roat mig att mig med att altrat en pappersbokstav 

 

Bokstaven har jag köpt på Panduro som är i vitt papp höjd 17 cm, tjocklek 5,5 cm . Har en lätt Matt yta som är lätt att måla och dekorera. 

 

Jag har klätt med mönsterpappret  ”Majas Design – Mina vänner ” som jag har chalkat med ”Distress Ink – weathered wood ”. 

 

  Motiven är färglagt med Promarkers och MCP-teknik.

 

Massor av härliga blommor och charms att njuta av.


En annan trevliga detalj som en fjäril, som jag har stansat ut från Marta Stewart punch ” large -Butterfly”

♥♥♥

Det var allt från mig idag!
Kraaaaaaaaamar//
 

4 kommentarer

Filed under Inspiration, Scrapptorget

4 responses to “Altrat min begynnelsebokstav !

  1. Alltså den är såååå superfin så det är inte sant =))
    Jag måste nog ta och göra en sån till mitt nya pysselrum till hösten.
    Trevlig helg och många kramar//Y

  2. Helt underbar är den Anneli!! Så duig också med färger, motiv o dekosar!!😀 Du är ju bara för grym tjejjen!!😀

    Kraaaaaaaaaaam

  3. Såå ljuvligt och underbart!
    Måste nog ta mig själv i kragen och göra något med de bokstäver jag har liggandes här hemma..
    Tack för inspirationen!

    KRAM!

  4. WOW!!! såå läckert ditt A bidde
    Kraaam C

Kommentera

