Sommar-inspiration…

Bild

***

Denna veckan har vi tema SOMMAR här på Scrapptorget.

***

Idag tänkte jag (roolz) visa ett ”krya på dig”-kort som jag gjorde igår, till min lilla mamma som bröt benet. Temat är ju sommar och eftersom jag hade en hel del somrigt material kvar ifrån min vinst från Engströms, så tänkte jag att det passade utmärkt.

Motivstämpeln kommer ifrån tingtura design och är ju underbart somrig..🙂 jag har dessutom färgat in en tag, som jag satt fast på ett lite annorlunda sätt, men det ger en ganska fin effekt..😉

//roolz

Bild

***

6 kommentarer

Filed under Gäst-DT, Inspiration, Kort

6 responses to “Sommar-inspiration…

  1. Eva

    Jättefint kort och jag hoppas din mamma blir bra fort för fy så jobbigt med gips nu när sommarvärmen är på väg.
    Kram

  2. Superläckert kort… Är så söta de där stämplarna också!!😀 Härliga färger!! Känns så duigt!!😀 hihi

    Kraaaaaaaaam

  3. Underbart kort! Hoppas din mamma kryar på sig snabbt… stackars henne som måste ha gips i sommarvärmen!
    KRAM!

  4. roolz

    tack vad gulliga ni är..🙂 ja, det vart ganska snabbscrappat å så, men jag blev nöjd ändå..😉

    ja, det lär ju inte bli mkt badat å så denna sommaren iaf..😉

  5. Mycket snyggt kort, stilrent och det gillar jag!

    Kram från mig,
    Eivor/Ejja

  6. Vilket lääckert kort det bidde till din stackars mamma som ska gå med gips i sommar. Hoppas ditt kort piggade upp henne och att hon hittar svalka någonstans om vi får riktigt sommarvärme vill säga…än så länge har det mest varit en typisk svensk sommar…hihiii
    Kraaam C

Kommentera

