Födelsedagspresent…

Hejsan!  (Evibee här)

Skolavlutningar, student och födelsedagar, det är verkligen fullt upp i juni. Här slutar de skolan på fredag och det är tur för jag är inte riktigt klar med korten till fröknarna. Tur att vädret inte är det bästa så man inte får ångest för att man sitter inne och pysslar.

Igår fyllde min älsta dotter år och till henne gjorde jag en vacker sko, har sett den hos flera tjejer i blogg världen och HÄR kan du hitta mallen om du vill prova att göra en själv. Det är superduktiga Terri som delar med sig av mallen.

Pappren är från Pion design och ur serien Förgät mig ej.

Textstämpeln har jag vunnit vid något tillfälle och den är från Stampavie. Fjärilarna och tagen har jag klippt ut från samma pappers serie.

Underbara minirosor och rosknoppar i limegrönt och även här en utklippt fjäril. Det var allt från mig idag och jag hoppas det har givit er lite inspiration.

Önskar er alla en skön vecka………. krammmmmmm

6 kommentarer

Filed under Inspiration, Scrapptorget

6 responses to “Födelsedagspresent…

  1. Underbar!
    Ursnyggt papper
    kram//Y

  2. Fantastiskt vacker!! Dekorationerna är jättefina.
    Kul idé att ge med en slant i, tar det med mig, TACK!

    Kram,
    Eivor/Ejja

  3. Ååååå skon är helt fantastiskt sååååå vacker!! Dekorationerna är super snygga .🙂

    Kram Anneli

  4. Helt ljuvligt vacker är din sko Eva!! Så himla mumma och så snyggt att ge bort pengar i!!😀 meee likey!!

    Kraaaaaaaam

  5. Mmmmmm… ljuvligt! Måste bara testas!

  6. Vilken uunderbart sööt sko din dotter fick i födelsedagspresent. Läcker text till den här gåvan.
    Kraaam C

Kommentera

