Månadstävling – juni

Hej, hej… !

Nu är det dags igen för en ny månadstävling och den här gången är det jag, Kurrebo, som fått äran att hålla i den.

 

Priset denna månaden är sponsrat av Freja Skapargården, samt att du vinner en gästdt-plats här på Scrapptorget under juli månad.

Sååå…vad har jag kokat ihop för en tävling åt er då måntro….jo, en skisstävling!

Reglerna: Skapa en LO  ( denna gången är det ENBART LAYOUTER välkomna ) och gör det utifrån skissen ovan.

Du får självklart vrida och vända på den, men det skall ändå lätt gå att se att du utgått ifrån skissen.

Temat på LO´n skall dessutom vara ”Sommar och Sol”….

Du får gärna blogga ditt bidrag när som helst under tävlingens gång, men vi vill gärna att du länkar hit. Vinnaren röstas fram av teamet här på Scrapptorget.

Ditt bidrag vill jag att du mailar till mig på sophia_lindgren@hotmail.com . Senast den 21/6 vill jag ha ditt bidrag… glöm inte att förminska det till max 500×500 pixlar…. och att märka det med månadstävling

 

***

 

Självklart har jag gjort en LO för er att inspireras av och papperna är de ljuvliga ifrån Freja Skapargården.

Jag träffade skaparen av dessa papper på en mässa förra helgen och blev då sponsrad med vackra papper till den här tävlingen! Vill passa på att rikta ett stort tack till Annette Philip för sin generositet!

Papperna som jag använt heter ”Blomst – blomma”, ”Himmel – prickar” samt ”Himmel – moln”.  Verkligen läckra papper med fina toner…. *mums!*

Övrigt som jag använt är en Magnolia crystal Swirl, diverse blommor och blad samt lite vit akrylfärg som fotomatta.

Nu hoppas jag att ni fått igång scrapsuget och att ni bara spritter av iver att sätta igång med ett bidrag!

Glöm inte att kika in här nästa söndag …då visar några ur teamet upp sina tolkningar på min skiss!

Lycka till med ert skapande nu!

~KRAM!  ~

Sophia

7 kommentarer

Filed under Freja Skapargården, Kurrebo / Sophia, Månadstävling

7 responses to “Månadstävling – juni

  1. Eva

    Super härlig lo, riktig sommarkänsla. Pappren är ju så fina. Vill ha vill ha….

  2. Vilken härlig skiss… massor med utrymme för tolkning!! Meee likey!!

    Kraaaaaaaaaam
    å hejja hejja alla ni som är med!!😛

  3. Maiden

    Nu har jag ngt att sätta tänderna i – min första tanke var verkligen ”kort”, men så såg jag att man bara fick göra LO = spännande!!😀
    Massa kramar

  4. Vilken häärlig sommarLO du fick till med de läckra papperna.
    Tyvärr hinner jag inte vara med o sätta ”händerna” på denna utmaning men jag gillar både temat och skissen hiimla mycket såå nån gång kanske det blir ett kort inspirerat av din läckra skiss
    Kraaam C

  5. Pingback: Jag har tolkat skissen… « Yoli Design

  6. Pingback: Teamet tolkar Junis månadstävling… « ScrappTorget

  7. Pingback: Artic Sisters för hela slanten… « Yoli Design

Kommentera

