En layout från mig utan färg…

…hur ska det gå till, undrar ni nog? Det undrade jag också, hihi. Yoli frågade nämligen hur jag kunde få till så många starka färger ihop och ändå få det så bra. Svaret blev att jag inte kan få ihop det UTAN alla snygga och starka färger.😉 Som upplagt för en utmaning. Yoli utmanade mig att göra en layout helt i svart/vitt/grått. Jag fick även använda brunt, men jag tycker verkligen inte om brunt så det hoppade jag över. Så här blev resultatet:

Så vad tycker ni? Visst saknas det färg?😉 Prova gärna du med att göra något helt annat än vad du brukar göra! Kram Linda

3 kommentarer

Filed under Färginspiration, Inspiration, Layouter

3 responses to “En layout från mig utan färg…

  1. Hlet underbar Knorrigt… Som du lyckades!! Ja, ett alster utan färg från dig är iaf allt utom färglöst!!😀 Fast javisst… vad vore knorrigt utan alla färger och galna mixer??😛 hihi Men så skojj å se att du kan ALLT!!

    Kraaaaaaaaaaam vännen…

  2. Den är verkligen kanonfin! Den är väldigt effektfull och vacker och jag tycker absolut inte att det ska vara någon färg på!!!
    Underbar är den!

Kommentera

