Förgät Mig Ej med utlottning!


Hejsan svejsan!

Idag är det min tur att visa er vad jag pysslat ihop med hjälp av ett alldeles underbart kit från Pion Design.

Först vill jag visa er kitet jag fick.


Dubbel uppsättning av pappren i serien ”Förgät Mig Ej” plus en rad härliga dekos.

Det blev två LOs. Den första väldigt somrig med min farmor och min dotter på. Titeln är ”Lycka att ha det här fotot av er”.

Fjärilarna är urklipp ur ett av pappren, likaså biljetten uppe till vänster. Har lagt till lite akrylfärg bakom fotot och titeln är dels skriven för hand men även utstansad med min cuttlebug och alfabetet Hippie Chick.

Bjuder på några detaljbilder också

Har lagt 3d-lack på fjärilarna för att få dem lite glansiga.

Så till den andra LOn med hösttema. Så härligt att kunna använda foton från olika årstider med hjälp av samma serie papper. Det är inte alltid det går. Min LO heter kort och gott ”Päron”🙂.

Titeln har jag använt mig av egna stickers (primas whispered words) Dem 2 häftklamrarna är också från eget lager. I övrigt är allt från kitet.

Några detaljbilder här också🙂



På det lilla hjärtat står det ”made with love”. Så sött🙂

Och nu till det bästa. Vi har fått ett kit att lotta ut till er besökare.
Det kommer också att finnas ett erbjudande på Pion Design där ni som beställer hela kollektionen papper under Juni får en liten present. Skriv då Scrapptorget i meddelanderutan. Är det inte fantastiskt?

Så sätt igång nu. Kommentera det här inlägget och ni är med i utlottningen!

Ni har fram till söndag 6/6 kl 23.00 på er, sen drar vi en vinnare.


TACK Pion Design för att jag fick den äran att scrappa med så underbara papper och ett härligt ihopsatt kit.

53 kommentarer

Filed under Inspiration, Lilla07an/Maria, Pion Design

53 responses to “Förgät Mig Ej med utlottning!

  1. Åh, vad fina LO:s o så härliga papper!!!

  2. roolz

    åh.. de här papperen är ju helt galet snygga.. klart att man vill vara med å ta en lott.. =)

    jättefina och somriga alster.. å vilken härlig ny logga.. sommar, sommar, sommar.. =)

    kramis

  3. Underbara LO´s!
    Min favvo är ”päron”, det är ngt speciellt med inramningen och djupet!
    Kraaam!

  4. Verkligen fina LOs!! Tar gärna en lott på samma gång🙂

  5. Vilket underbart kit och superfina LO:n .
    Synd att inte jag får ta en lott =)) vill !
    KRAMAR//Y

  6. Bic

    Vilket underbart kit med så underbara papper, och vilka LO´s sen, dom blev toksnygga. Hoppas man har en chans att vinna dessa. Trevlig dag.

  7. (ej med i utl)

    Underbara alster Maria!! Så himla läckra och den med rivet i mitten är så bedårande…😀
    Å vilket kit också!! Så massor fantastiskt – ja, dom papprena är bara för ljuvliga… å mer sugen blev jag nu när jag såg dina scrapp-alster…😛

    Kraaaaaaaaam

  8. Sun

    Vilka vackra papper och lättscrappade ser de oxå ut att vara….. hoppas på tur……

  9. Så fina papper, klart jag vill vara med och ta en lott. Jättehärliga lo:s också. Gillar speciellt hur du rivit och rullat det blåa pappret på Päron-layouten.

  10. Helt ljuvliga papper. Köpte några på mässa i lördags, men vill ha ALLA.

  11. Vilka fina papper!!!
    Jag vill absolut vara med och ha chansen att vinna!🙂
    Jättefina Lo:s oxå!
    Kram Lousan

  12. tholin11

    Oh så fint set men vilka underbara LO´s…superduperfina.
    Självklart hoppas jag ju att jag vinner setet men om det inte skulle bli jag så gratulerar jag den som får det….Ha en underbar dag!

  13. Ååhh.. det är bara sååå vackert…
    Klart man vill vara med i denna utlottningen🙂

    Kram på er

  14. lillnettan

    Ååh klart att jag vill ha en lott!!!😀

  15. jag tar en lott! =)

  16. Wanel

    Vill gärna ta chansen att vinna! Tack för en suverän blogg med massor av inspiration.

  17. Jessica

    Åh, så fina papper och layouter-underbart!!! Självklart vill jag va med och tävla🙂

  18. vilka underbara layouter! Självklart vill jag vinna ett eget sånt fint kit…

  19. Vilka underbara papper. Tar gärna en lott och hoppas på vinst. Dessutom jättefina LO:s.

  20. åhh hoppas jag vinner!!!
    hoppas, hóppas, hoppas……,

  21. Malin Scheier

    Hej!
    Det här vill man ju inte missa! Hoppas på turen, det är underbara paper!!!

  22. Vilken generös utlottning, klart jag vill ha en lott!🙂

  23. Tindela

    Jättefina papper, vill ha, vill ha!:-)

  24. älskar dessa papper så vill sjlävklart ha en lott.

    Den översta layouten var verkligen kanonfin!

  25. Marianne

    Vilka underbara papper och LO:s
    hoppas på tur………….

  26. Åh vilka fina papper, passar en papperssamlare som mig.
    Hoppas på tur igen =0)

  27. Klart man vill ta en lott🙂

  28. Petra

    Helt underbart!
    Så superfina papper att jobba med….man vill verkligen hem och scrappa och inte sitta på jobbet o slappa…..
    Härliga alster Maria, som nybörjare har man lite att lära…

    Hoppas på vinst!

  29. Jättefina Layouter! Gillar båda med den andra var bara så snygg med sina lager!!

  30. Vilka papper! Dem vill ja haaa…
    Hoppas på vinst🙂
    Scrapsoliga kramar Jenny.

  31. Hej!

    Vilka fina Layouter, den första bara känns så otroligt varm och sommrig. Gillar speciellt den cirkeln som ramar in det hela, hur har du gjort den?

    Dessa papper skulle jag gärna ha i mina ägor så jag tar en lott och håller tummarna.

    Kram

    • Lilla07an/Maria

      Hej Lillamyy!
      Jag tog en tallrik och ritade runt med en brun journalingpenna, flyttade tallriken lite och ritade igen.🙂

  32. Sonja

    Tjusiga saker..🙂

  33. L8

    Inte vill man missa denna chansen. Klart jag vill vara med och ta en lott!!

  34. Jättefina papper som jag absolut vill vara med och vinna.

  35. Ohh vad jag önskar att jag får vinna dessa urfina papper! De står högt upp på önskelistan🙂
    Tack för härlig inspiration!
    Ida

  36. Vilka bedååååårande papper!! Klart man vill vara med i utlottningen! Vill passa på att tacka för all inspiration jag får varje gång jag besöker eran blogg!

  37. Tesa

    Håller med alla tidigare! Jättefina papper och fina layouter – blev inspirerad och sugen på att göra egna! Blir jätteglad om jag skulle ha tur!

  38. 2 fantastiskt fina layouter. Jag vill självklart också vara med. Tar en lott.

  39. Eva-Mari

    Jättefint paket!! Vill gärna ha det!!

  40. Så underbart vackra layouter!
    Självklart så vill jag vara med och vinna ett kit så jag tar en lott och hoppas på tur!

  41. Fantastiska papper!! Tar mig en liten lott;)
    //Tessalonika

  42. Tjoho – klart man vill ha en lott!😀
    Kram

  43. Ami

    Papprena är ljuvliga, de passar verkligen till många olika teman.

  44. Vackra papper som jag gärna tar en lott på🙂

  45. Underbara papper och superhärliga LOer. Den första är helt bedårande!

  46. Fina alster och fina papper som jag gärna är med o tar en lott på!

  47. Underbara lo och ljuvliga papper!

  48. Vilka underbara LOs du gjort! Papperen är ju superfina ;D
    Antar att jag är för sent ute för utlottning men kommenterar ändå.

  49. Linamaya

    Bara äääälskar fjärilar!!!!! Vill haaa!!

Kommentera

