Underbart och alldeles ljuvligt med FÄRG!

Dagens kort som jag visar gjorde jag på en pysselträff jag var på med två av mina vänner.

Jag fick hjälp att få till det suddiga runt motivet. Så där så att det ser ut som om man har suddat med ett suddigum.

Motivet har jag färglagt med Distress Pads och vattenpensel. Denna teknik tycker jag mer och mer om. Jag höll bara på med Copic Sketch Marker förut och det älskar jag fortfarande men det är riktigt roligt att kunna använda sig av dessa färger när man vill variera sig lite.

Har ni sett bladen? Jag bara älskar dom just nu. De är gjorde i olika sorters tyg och passar så bra till mina sommarkort.

Det blir ett kort inlägg från mig idag men jag återkommer senare i veckan med nya alster.

Ha det gott!

//Veronica

3 kommentarer

Filed under Inspiration, Kort

3 responses to “Underbart och alldeles ljuvligt med FÄRG!

  1. Läckert Veronica!
    Det där måste testas…. antar att man maskar en del där man vill ha det suddat…?
    KRAM!

  2. Tack!

    Ja…eller inte maska utan ngt helt annat…
    Kanske visa gm en tutorial ngn dag?😉

  3. Helt outstanding kort Veronica!! Såååå himla läckert alltså!!😀

    Kraaaaaaam

Kommentera

