Vinnaren av maj månadstävling…

Hejsan!!!

Jag (Eviebee) säger ett stort tack till alla tjejer som varit med och skickat in så härliga alster till färgutmaningen som var maj månads tävling. Vinsten i tävlingen är sponsrad av Hannas Pysselstuga , tack Hanna. Vinnaren får även en gäst-Dt plats här hos oss på Scrapptorget.

Nu så ska jag visa alla otroligt fina bidrag som vi fått in….

1. Saga

2. Linda Nösterud

3. Mathilde

4. Karin Andersson

5. Eivor Larsson

6. Christina Persson

7. Mika

8. Piggeline

9. Bic

10. Pia – Pippin

11. Therese Almqvist

12. Maggan

Otrolig fina bidrag och  som ni säkert förstår har det varit en jämn kamp om rösterna. Vinnaren av maj månads tävling som får ett paket från Hannas Pysselstuga samt en gäst Dt-plats här på Scrapptorget under juni månad är…………..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Eivor Larsson (bidrag nr 5)

Ett stort grattis till dig !!!

Maila din adress till evja70@spray.se så kommer det snart ett härligt paket i din brevlåda och mera info om gäst dt-platsen. Det var allt för idag och jag hoppas vi ses snart igen. Håll nu utkik efter juni månads tävling som presenteras någon av de närmaste dagarna.

Många kramar…..

6 kommentarer

Filed under Inspiration, Månadstävling, Scrapptorget

6 responses to “Vinnaren av maj månadstävling…

  1. Stort GRATTIS till Eivor och välkommen till oss en månad

  2. Aahhh…så många fina bidrag!
    Grattis till dig Eivor … skall bli kul att ha dig med en månad…. såå… välkommen!

  3. Jippi, jättekul!! Jag är galet lycklig!
    Tack för att jag får äran att tillhöra Ert team.

    Eivor/Ejja

    http://www.eivor.blogg.se

  4. Tack alla för era helt underbara bidrag och graaaaaaaaaatis till vinsten Eivor!!😛

    Kraaaaaaaaam

  5. Grattis Eivor !
    Jag är inte alls avis… inte alls 😉

    Ha en underbar Gäst DT-månad 🙂

  6. Maiden

    Hmm… Mitt bidrag fanns inte med här! Å jag skickade in det för lääänge sedan!😦 Trist! Inte för att jag hade haft en chans mot alla fina bidrag, men ändå tråkigt att det inte kom med!

    Grattis till Eivor åxå – superläcker layout!!😀

Kommentera

