Kort till mor

Halloj igen!

I dag skulle jag ,Yvonne,ha visat del 2 med kitet som uteblev så istället visar jag några enkla morsdagskort jag gjort  för i morgon är det ju MORS-DAG.

Har undrat så varför mor och far bara har EN dag?? Ska man bara komma ihåg sina föräldrar en dag om året?  Näe jag gillar inte sånt där, det blir affärsgrejer av allting och så ska vi ju ta efter USA i det mesta. Tänka bara så stort alla-hjärtan och Halloween blivit hos oss,  som är såå stort i USA.

Så varför har jag gjort såna här kort då?? *ASG*, nja mina står det ju ”TILL MAMMA” på och då kan man ju faktiskt ge mamma ett sånt när som helst och inte just den sista söndagen i maj, eller hur??

Nå ja, jag har faktiskt gjort några av dessa kort till grannen som ville ha just till morsdag  =)

Det här krukkortet är inte speciellt till mamma, men tyckte det passade här ändå. Det står bara grattis på tagen som man drar upp.

Här har jag stämplat swirlsen direkt på den vita cardstocken. Stämplat texten i hjärtat och satt dit det med 3-D-kuddar. Rosor och bling.

Det här kortet fick ett bakgrundspapper och lite spets och sidenrosor

Och här blev det en motivstämpel från Bildmålarna

..och även detta kort fick en motivstämpel och jag tror att den är en Tingtura. ( den ingick i ett stort scrappaket jag ropade in från Tradera) Sidenrosor.

Tack för mig och ha en trevlig helg och GRATTIS till er som är MAMMOR!

P.S Jag inte bara heter Yvonne, jag har namnsdag i dag också

5 kommentarer

Filed under Kort, Scrapptorget

5 responses to “Kort till mor

  1. Underbara kort Yvonne…
    det översta krukortet blev jag extra förtjust i!! Så snyggt med lite smalare kruka till dom färgerna…😀 hihi

    Kraaaaaaaaaam

  2. Mikaela

    Vilket läckert kruk-kort!!! det e ju en perfekt blomma att ta med🙂

  3. Tycker din idé med att bara skriva ”till mamma” eller ”till pappa”och använda sådana kort året om var en mycket bra idé. Dom behöver få kort året om tycker jag! Sedan skadar det ju inte att de kan få ett speciellt kort på just mors/farsdag!
    Fina kort du har gjort, krukkortet är en favorit!
    Kram

  4. Eva

    Så himla snyggt krukkortet är. Superfint!!!

Kommentera

