Scraplagrets Deco kit club

Hej!

Idag släpper Scraplagret juni månads deco kit! Jag (Helén) har fått den stora äran att skapa med ett av dem, men tyvärr fick jag totalt hjärnsläpp när jag fick paketet, så jag glömde tyvärr att fota det! Jag blev så ivrig att sätta igång med det inspirerande kitet… Men såklart har ju Emma foton på de härliga kiten i shoppen och de hittar du här!

Här är kitet:

Två alster blev det och det första jag tänker visa är ett kort som jag tänkte kan muntra upp en vän som haft det lite jobbigt. Vem blir inte glad av att titta på den söta lilla hunden? Det är ett wild card från October Afternoon. Övriga dekorationer från kitet är små rosor, den härliga resårspetsen, ”pappersknappar” och de urläckra crystal drops på en gyllene stjälk!

En layout blev det också och då passade jag på att scrappa ett foto på min tonåring. Det blir inte så många, helt enkelt för att han inte gillar att vara med på bild…

När jag såg det lilla låset fick jag genast idén att göra en liten ”dörr” med den fotoram som fanns med i kitet. Resårspetsen runtom hjälper till att rama in fotot. Även här har jag använt de små söta bruna rosorna. I kitet ingår också de fina vita blommorna (som jag distressat lite), pinsen, metallklockan (så läcker!) och ännu ett wild card från October Afternoon.

Skynda er in på Scraplagret nu, så att ni också hinner få ett av dessa läckra deco kit!!

Ett stort tack till Emma för chansen att skapa med det härliga kitet!

Kram Helén

5 kommentarer

Filed under Helén, Inspiration, Kort, Layouter, Scraplagret

5 responses to “Scraplagrets Deco kit club

  1. WOW!

    Hunden sååå himla söt
    och LO:n CANONläcker =)
    kramar//Y

  2. Tusen tack Helén för det vackra du gjort med kitet! Det där kortet gör ju vem som helst glad🙂 / Emma på Scraplagret

  3. Ja såååå himla läckert tjejjen….
    Älskar LO:n… så vacker vacker…😀 Mumma vilket kit också!! TUR att jag prenumererar så att jag är garanterat ett sådant!!! Tjoohoooo så skojj!!

    Kraaaaaaaam

  4. Superläckra alster! Kortet med hunden är verkligen mysigt.
    KRAM! Sophia

  5. Eva

    Åååå guuu så härliga alster. Snyggt!

Kommentera

