Mmmm….jordgubbar!

Hej igen…!

 

Igår bloggade jag en del alster som jag hade skapat med sponsrat material ifrån Hobbyhärvan. Idag tänkte jag visa er ett enkelt litet kort som jag gjort med en Freja-stämpel.

Bakom Frejastämplar finns min väninna Lena Larsson. En mycket duktig scrappare och kortmakare, som dessutom designat två egna stämpelserier. Dessa går under namnet Frejastämplar.

När jag träffade Lena för ett par veckor sedan så fick jag en av hennes fina stämplar… faktiskt så fick jag välja mellan flera vackra motiv, jag valde då den här söta jordgubbs-stämpeln. Tack så mycket för den Lena! Den kommer att bli flitigt använd!  =  )

Freja-stämpel med jordgubbar

Jag gjorde ett snabbt och ganska enkelt kort, bara för att få testa stämpeln och leka lite med den ;  )

Texten är en Inkywings-stämpel som jag fyndade i en Rea-låda för några veckor sedan. Tycker att den är väldigt användbar… passar till de flesta sorters alster.

Jag har färglagt med distresser och penselpenna och sen lagt ett lager glossy-accent över själva bären. Ville att de skulle se sådär lockande fräscha ut…. som om jag skulle behöva mycket för att bli frestad då, haha…. Jag äääälskar jordgubbar! Mmmmm… kan inte få nog av dem!

 

Nåväl… idag tänkte jag inte bli så långrandig.  Ute skiner solen och vi håller som bäst på och fyller vatten i vår nygrävda bassäng. Än så länge har bara 2 barn hunnit i och doppa benen…. ;  )

Nu skall jag se om jag hinner rensa lite i rabatterna oxå…. På återseende!

Ha en underbar Pingsthelg!

~KRAM! ~

3 kommentarer

Filed under Kort, Kurrebo / Sophia, Scrapptorget

3 responses to “Mmmm….jordgubbar!

  1. Helén

    Ja visst ja, det är ju pingst den här helgen… jag har ingen koll alls!😉
    Underbart kort du har skapat – blir sååå sugen på jordgubbar nu!!

    Kram Helén

  2. Ja det var verkligen en mumsig stämpel och härligt kort!

    Anita

  3. Underbart kort Sophia!!😀

    Kraaaaaaaaam

Kommentera

