Sommar

Hej igen!

Det blev/blir ganska mycket Yvonne den här månaden så jag visar bara ett kort idag på min egen bloggdag.

Det är ett kort som för mig är sommar…….

….nämnligen jordgubbar och glass. ( jordgubbsstämpeln kommer från Skogstokiga, glassen minns jag inte )

Vad tycker ni är sommar?

Kan ni inte göra nåt typiskt sommar och sen visa det för oss?  Det här är ingen tävling så det finns inga priser, tycker det vore roligt bara att  få se lite  SOMMARalster.

Skriv kommentar och länka till din blogg.

På återseende…….

Kram//Yvonne

1 kommentar

Filed under Kort, Scrapptorget

One response to “Sommar

  1. Åhhh jag håller med dig helt å hållet…😀 Jordgubbar å glass är väl sommarens höjdpunkt!!😛 Underbart kort Yvonne!!

    Kraaaaaaaaaam

Kommentera

