Några kort

Hej!

Idag skulle jag ha gjort något med ett sponsorkit men tyvärr så har det inte dykt upp så jag visar några kort som jag gjort i helgen så att denna dag inte blir tom.

Cardstock och det stora mönsterpapperet är DCWV och dom små rosa Tim Holtz likaså gångjärnen.

Allt papper DCWV. Stickers från ÖoB smiley_264.gif

Gjorde också en After Eight-automat och den blev så här:

Papper DCWV. Sidenrosor.

****************

Plånbokskort blev det också

Papper Tim Holtz

****************

Jag gjorde också ett sånt där gulligt klänningskort men det lägger jag in i min egen blogg.

***************

Det var allt från mig.

Hoppas ni får en härlig dag/kväll

Kramar//Y

4 kommentarer

Filed under Kort, Scrapptorget

4 responses to “Några kort

  1. Wooooooow vilken underbar inspiration Yvonne. det översta kortet fick mig att tappa hakan!! Så himla läckert å snyggt… de där after8 hade jag gärna mumsat lite på också!!! hahahah😛

    Kraaaaaaaam

  2. Eva

    åååå så läckra grejer,du är så himla kreativ det liksom sprudlar om dina alster.

  3. Hejsan

    Jättesnygga alster!! Finns det någon beskrivning på plånboken??

    V.H Annethe

Kommentera

