Vårig Candy med Svenska papper…

Hej hej!

I dag firar vi på Scrapptorget tillsammans med vår helt nya sponsor Freja Skapargård att våren är här och att det blommar för fullt i vårt långa land. Firar gör vi med en härlig candy sprängfylld med läckra papper från deras helt egen design.

Vem vill inte scrappa vårens foton med dessa läckra papper?!

BLOGCANDY!

För er som vill ha chansen att vinna detta söta Vitsippe-kit
skriv en liten hälsning här bland kommentarerna
så drar vi en vinnare innan den 30/5

Lycka till!

Klicka på bilden för att komma till Freja Skapargård

ERBJUDANDE!

Ta del av månadens erbjudande enbart för oss Scrapptorgare
som Freja Skapargård är så gulliga att ge oss.

Skriv in rabattkoden: 2912 så får ni
10% rabatt på det ni köper innan den 30/5

***

Massor med Kramar//


41 kommentarer

Filed under Blogcandy, Scrapptorget

41 responses to “Vårig Candy med Svenska papper…

  1. Härligt med vårigt fina papper och dessutom svenska, det tycker vi om!🙂

  2. Wow vilka våriga papper…
    Ha en skön dag

    Kraaaam

  3. Vilka underbara papper!! Tummen upp för att de är svenska:-))

  4. Vilka hääärliga våriga, SvenskA, papper.
    Kram Lousan

  5. Wow villka fina papper🙂

  6. Har redan smidigt planer för vad jag skulle kunna göra med dessa fina papper så jag håller tummarna för att jag vinner utlottningen🙂

  7. Med dessa vackra papper, så har man våren i sin hand🙂

  8. lillnettan

    Superfina, klart jag vill vara med i utlottningen!😉

  9. Härliga vitsippepapper… Vet PRECIS vad ja ska göra för något om ja skulle vinna dom…🙂

  10. Vad kul! jag vill vinna!😛

  11. Härligt våriga papper!

  12. Sun

    Kul med svenska papper, väldigt fina är dom oxå!

  13. Underbar vårkänsla i den här fina papprena!
    Riktigt godissugen blir jag!🙂

  14. Sonja

    Härlig vårkänsla man får av papprena!!

  15. Härligt med lite nytt svenskt!! Jättefina papper som jag gärna vill vinna!!

  16. Underbart fina papper. Vill ju haaa…
    Håller tummarna🙂
    Vårpysselkraaaam Jenny

  17. Hejsan

    Kanonfina papper!!

    V.H Annethe

  18. Teresa

    Hej! Tycker precis som alla andra – jättefina papper! Skulle också vilja vinna!

  19. Vem kan inte annat än vilja ha dessa söta papper! Hoppas att turen är med mig. =)

  20. Jenny Ljunggren

    Jag vill, jag vill, jag vill vinna dessa ljuvliga papper!!!

  21. Underbara papper!
    Vem vill inte vinna dessa!

  22. Anneli Mellstrand

    Vill gärna vara med i utlottningen av dom våriga papperna .

    //anneli

  23. Jag deltar gärna i utlottingen av de fina papperen.

  24. Gunilla (F)

    Vilka fina papper, de vill jag vara med och tävla om!

  25. wow, vilka fina papper. Håller alla tummar och tår för att vinna.

  26. Jättefina & våriga papper!
    Självklart tar jag en lott =)

  27. Jessica

    Åh vilka härliga våriga papper. Ett stort plus att de är svenska också.

  28. Vilka underbara papper! Härligt att se fler svenska tillverkare på marknaden. Nu håller jag tummarna för att de vill flytta hem till mig😉

    Kram Anna S

  29. Klart man vill ha chansen till detta underbara kit!

  30. Jättefina papper🙂 Visste direkt vilka foton jag ska scrappa om jag vinner. Håller alla tummar nu😉
    Ha de´
    Jakaranda

  31. Åh, Svenska papper I love it!
    Hoppas på turen.
    kram

  32. Underbara papper som jag gäääärna skulle vilja vinna. Extra plus för att det är svenska papper.

  33. Vilka fina papper! Såklart tar jag en lott och hoppas på tur!🙂

  34. De här papperen är ju ljuvligt vackra- och jag vill såklart gärna vara med på utlottningen.🙂

  35. Åh jag är hemskt gärna med!
    Härliga färger.
    KramMAlin

  36. Petra

    Så härliga papper!

    Hoppas att man vinner så man får testa nya stämplarna till!!

  37. så klart man är med på candy!

  38. Vilka underbara papper! Nu håller jag tummarna och hoppas på tur!

  39. Klart man hänger med på en lott😉

  40. Åh så härliga papper!❤

Kommentera

