Motivationshöjning á la Lilla07an


Hej på er!

Sen en tid tillbaka har jag haft en ”scrap-svacka”. Nåt jag tror alla har lite då och då. Frågan är ju bara hur man bäst gör för att ta sig ur svackan. Många shoppar lite nya saker, vilket jag också har gjort. Men det där med å shoppa funkar inte på mig, egentligen. Det enda som gör det är att tvinga sig själv att scrappa. Några LOs sen är jag tillbaka på banan igen.

Risken när man tvingar sig själv att scrappa är att man sitter där med sina papper, vrider, vänder, funderar, byter foton, lägger till foton, drar bort mm mm och till slut går å gör nå annat för att man inte kommer på nåt.

Just därför brukar jag leta rätt på någon LO att lifta. Och eftersom jag nu har en hel bunt med duktiga team-medlemmar så snokade jag runt på deras bloggar lite. Naturligtvis hittade jag en hel massa fint så det var bara att välja å vraka *s*.

Först ut att bli liftad är Yoli. Och LOn jag valde kan ni se här.  Å så till min tolkning.


En liten detaljbild bjuder jag också på


Jag har stansat ut ”sover sött” i aluminium. Jag tog helt enkelt en ölburk, skar bort ändarna med hjälp av en konservöppnare och sen var det bara att klippa med vanlig sax och köra i Cuttlebuggen.🙂

Så till LO nr 2. Den här gången valde jag att lifta Heléns LO som ni hittar här.


”På väg till Blåkulla” heter den. Och här kommer några detaljbilder också🙂


Titeln, med lite wellpapp under.


Lite blommor i ena hörnet. Å så klart lite glitterlim på.


Å så installationen vid fotot. Färgglatt är det som gäller för mig just nu🙂

Det var allt jag hade att bjuda på idag. Ha en fortsatt trevlig helg allihop!

/M

4 kommentarer

Filed under Layouter, Lilla07an/Maria, Scrapptorget

4 responses to “Motivationshöjning á la Lilla07an

  1. CANONfint!
    Härliga färger
    Kram//Y

  2. Två helt underbara tolkningar Maria… Å så roligt att du ville hitta lite inspiration inne hos mig!!😛 hihi

    Å fotot på den lille…. snuttesött…

    Älskar att du stansat i aluminium… det blev ju bara sådär döööläckert alltså.. det måste jag prova, fast jag har ju knappt några alfabeten att stansa med kvar längre. Sålde de flesta förra sommaren…😛 hihi

    Kraaaaaaaaaaaaaam

  3. Men, gulle dig! Vad roligt att du ville lifta mig, det känns verkligen som en ära! Jättefina layouter har du gjort och härliga tolkningar!

    Kram Helén

  4. Eva

    Wow….. så snygga de blev

Kommentera

