Sponsorkit

Allt material i detta inlägg sponsras av

Gissa om jag,Yvonne, blev glad när jag fick hem detta kit från Pion Design.

 Jag har ju aldrig gjort nåt sånt här förut så det blir första gången. Himla spännande och utmanande.

Åhh så mycket fint. Började genast tänka på vad jag skulle göra. Fortsatte att tänka på kvällen när jag inte kunde somna och kom då på att jag kanske kan göra nån väska eller korg eller nåt så att det inte bara blir kort. Ja så fick det bli och resultatet ser ni här nedan.

 Men först börjar jag med korten (jag har inte lagt till några motivstämplar utan bara använt kitet)

Mönsterpapper från Vivi Gade Skagen. Jättefina på båda sidorna så det är svårt att välja.

Det är mycket änglar och hjärtan och här blev det en ängel som jag embossade med koppar runt om och jag stämplade även en liten hörna som fick kopparemboss. Använde alla dom underbara blommorna och kvisten i brun metall. Så himla läckra  metalldekos, som naturligtvis finns att köpa i shopen .Valde grå cardstock till detta kort.

 Det här kortet fick ju också nåt lite mer på insidan

 Och här kommer nästa  som blev ett grattiskort.

 Vit cardstock som kortbas och sen en bit grå cardstock och sen en bit Skagen, (mums!) den med svag text. Istället för spets eller band blev det guld-och-silver nätet (vet inte vad det kallas). Här är ytterligare underbara metalldekos. Det stora hjärtat är det fina vita pärlemorhjärtat som jag dock valde att klistra på en ängel från ett av mönsterpapperen och sen limma på crackle paint i massor. Underbara rosor i blått och vitt och grattis från alfabetet som är från Prima. Har inte fotat insidan på denna,(blir så mycket bider då) men det sitter en bit papper på ena sidan med lite swirls  i kanten.

Det var korten och nu till en liten ask ”chokladtårtbit”

 Så klart att det blev brun cardstock till tårtbiten.   Den vackra spetsen runt om. Uppepå lite blommor och rosorna fick brunt glitterlim på sig”choklad och grädde” och det vackra organzabandet med pärlkant som en rosett.

 Och så till sist en bag/korg, eller vad man ska kalla det, i hjärtform. Vivi Gardes papper är ganska tunna så för att få lite stabilitet så limmade jag fast papperet på en vit cardstock. Gjorde en liten TAG med ängel på och åter igen crackle paint. Handtaget blev brun cardstock som jag stansade kanterna på och sedan klistrade på organzabandet med pärlkant. Högst upp lite silvernät och en blomma. Ganska sparsamt dekorerad men ville inte ha mer på.

Allt finns såklart att köpa i butiken. Har ni inte varit där förut så klicka HÄR och kom dit direkt.

Detta var jätteroligt och jag tackar Pion Design  för ett underbart kit .

 

6 kommentarer

Filed under Inspiration, Pion Design, Scrapptorget

6 responses to “Sponsorkit

  1. Wow såå mycket läckert du fick skapat av kitet. Min favorit får nog bli chokladtårtbits-asken för den såg verkligen ut som en bit riktigt tåårta – muums!
    Kraaam C

  2. wow wow wow wow sååå himla läckert kit och sååå himla mycket snygga saker du skapat!! Totalimpad av dig!! Å första gången!?? You Rock!!😀

    Kraaaaaaaaam

  3. Mmmm! Så mycket mumsigt du har skapat Yvonne! Superfint!🙂

  4. Eva

    Mums för tårtbiten, läckert

  5. Tack för allt vackert du visar, skapat med material från min butik!

Kommentera

