Teamets tokningar av majtävlingen…

Hejsan!!!

Åååå… dagarna flyger fram och det är redan dags för teamet att visa sina inspirations alster för maj månadstävling som är sponsrad av Hannas Pysselstuga. Vinnaren får även en Gäst-DT plats här på Scrapptorget under juni månad.

HÄR kan du läsa mera om tävlingen som är en färgutmaning. Nu över till de härliga tolkningarna från teamet….

  * * *

Och här kommer mitt grön-brun-lila kort 

Behövs inga detaljbilder här för man ser så tydligt. Jag är inte så mycket för att skriva om korten jag , iaf inte på detta för det finns inte så mycket att skriva…….
…..näe jag kommer inte på nåt att skriva så ni slipper läsa mer nu

KRAMAR

* * *

Här kommer min väldigt ”LILA” LO *s*. Lila är för mig en svår färg att scrappa i så detta var verkligen en utmaning. Men jag älskar ju att utmana mig själv så det här var roligt.

Passade på att scrappa ett av få foton med mig och mina barn på. Det blir ju så när det alltid är jag som står bakom kameran. Men här har vi ett halvskapligt foto till albumet i alla fall🙂 Nu gäller det att se till att dem blir fler också.

 


* * *

Tack tjejer för era tolkningar och häng med på tävlingen du också, jag väntar med spännning på just ditt bidrag. Du mailar ditt bidrag till evja70@spray.se senast 24 maj. Märk bidraget *månadstävling* och förminska din bild till 500*500 pixlar. Ha det gott så ses vi snart igen…. kraaaammmm….

4 kommentarer

Filed under Lilla07an/Maria, Månadstävling, Scrapptorget, Teamets tolkningar

4 responses to “Teamets tokningar av majtävlingen…

  1. Liten fråga… är det ok att blogga sitt bidrag innan tävlingens slut?

  2. Eva

    Härliga alster tjejer, tack för era tolkningar!

    Svar till Karin: Det går jättebra att blogga ditt bidrag, länka då gärna till Scrapptorget.
    Kram

  3. Underbara tolkningar tjejjer…😀

    Kraaaaaaam

Kommentera

