Spillbitskort !

Då var det dags för mig, Anneli, att ha en egen bloggdag
här på Scrapptorget igen! Jättekul!

Man får alltid massa spillbitar över å dom samlas på hög som bara växer å växer… MEN varför inte göra ett kort av dem. Nu tog jag tag i detta å gjorde lite spillbitskort

Jag har bara lappat ihop lite spillbitar till bakgrunden, sen har jag sytt fast alltihopa.

 

Jag var bara tvungen att lägga in en detaljbild här, så att alla kan se hur ögonen kommer fram när man lägger på 3-D lack. Stämpeln är från Ching-chou kuik’s Fantasy Art Collection och är färglagd med ProMakers.

Jag använt mig av Retro Flower punchen som stansar ut formen av en retro blomma. Jag har använt mig av två stycken, medium ca 25 mm och large ca 50 mm. Alltid kul göra sin egna blommor och ta vara på spillbitar av mönsterpappret

Det var allt för idag min vänner. Tack för att ni stannade och tittade!
Ha det nu så bra i veckan så ses vi snart igen.

 

Kraaaaaaamar//

3 kommentarer

Filed under Inspiration, Scrapptorget

3 responses to “Spillbitskort !

  1. Så Så Så läckert Anneli!! Fattar inte hur du kan skapa ett så harmoniskt kort med spillbitar!!😀 Underbart… Å du har fått den stämpeln så himla snygg. Älskar ögonen du fått till sååå vackert!!

    Kraaaaaaaaaam

  2. Helén

    Spillbitar är bra! Jag slänger bara de allra minsta, resten sparar jag, för de går alltid att använda!😉

  3. Helt underbart kort! Gillar verkligen din färgläggning och superläckra blev ju ögonen! Spillbitskort borde manb göra fler av… tänk så fort högarna växer…
    Kram!

Kommentera

