Lindas skogstokiga alster

Idag har jag fått äran att skapa ett par kort med stämplar från Skogstokiga rubberstamps.

Här har jag använt den söta gunghästen och grattiscirkeln. Färglagt med promarkers och placerat på 3D-kuddar. I cirkeln har jag skrivit namnet och runt cirkeln har jag knutit ett garn med fransar. Här nedan ser ni baksidan där jag använt ytterligare en stämpel (som är helt perfekt för just det ändamålet!).

Jag gjorde ytterligare ett kort med grattiscirkeln. Den är helt perfekt till alla tillfällen och man kan verkligen variera vad man vill ha i den. Här stämplade jag getingen och färglade med promarkers. Det behövs egentligen inte mycket mer på kortet än just de två stämplarna, men jag valde ändå att trycka dit lite spillbitar.

Det var allt för mig. Tack till Skogstokiga för att jag fick skapa med de fina stämplarna!

5 kommentarer

Filed under Skogstokiga

5 responses to “Lindas skogstokiga alster

  1. Sååå härligt färgglada och somriga!! Gillar massor massor!! Den med humlan blev ju bara för läcker alltså!!😀

    Kraaaaaaam

  2. Åhhhhh underbart kort. Gillade det massor!!

    Kraaaam

  3. Härliga färger
    CANONers!
    kram//Y

  4. Eva

    Avundas ditt sätt att kunna få så härligt färgglada kort att se så harmoniska och glada ut. Snyggt!

Kommentera

