Eviebee visar lo….

Hejsan!!!

Den här veckan är det visst lite hårdkörning här i bloggen för mig…..phuuuua…tur att det inte är träningspass..hihi..så idag tänkte jag visa en lo som jag gjort på min lilla Zack. Han är tyvärr inte med oss längre då han fick en sjukdom som inte gick att bota. Saknar honom så fruktansvärt mycket och har precis nyligen börjat kunna scrappa de fina fotona jag har på honom både som vuxen och valp. Ibland kan det ju kännas läkande att scrappa det som gör ont.

Mönstrade papper från Maja Design´s senaste kollektion som jag fastnat för, så många vackra papper, ett plus är ju att det känns så ”vårigt”. Blomranka och fjärilen kommer från Prima marketing och bokstäverna jag använt kommer från Pink Paislee.

Visst är den bruna spetsen underbar???

Den fina fjärilen från Prima marketing. Mycket uppruggade kanter som jag inkat med Distress ink samt att jag använt en liten stämpel med prickar från Tingtura.

Det var allt för idag och jag önskar er en fortsatt skön måndag…..kramar

4 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, Scrapptorget

4 responses to “Eviebee visar lo….

  1. Vilken underbar LO Eva… och jag älskar hur du använt stämplar på denna… Din vovve var supersöt – ja, visst saknar man dem när de gått bort. hua…

    Fjärilen är gudomlig… köpa vart!??

    Kraaaaaaaam

  2. Helén

    Visst är det så att det kan vara läkande att scrappa! Själv har jag också foton som jag inte klarat att ta tag i ännu…
    En jättefin LO, Eva och ett underbart foto på Zack!

    Kram Helén

  3. Jättevacker och fin LO!! Stilren och lager-på-lager som jag gillar*ler*.

    Kram från mig,
    Eivor/Ejja

  4. Vilken underbart vacker LO du skapat på Zack!

    Skickar mååååååånga stärkande kramar till dig vännen! /Nelle – Hobbydraken

Kommentera

