Bakom mina solglasögon

 

Tjingeling, skiner solen på er?

Här har det varit helt underbart väder i några dagar, fast just idag är solen lite frånvarande😦

Våren ja, på våren då brukar jag ta fram mina solglasögon, JAG ÄLSKAR mina solglasögon, även om min man tycker att de är extremt fula🙂 Nåja, han får tycka vad han vill, jag gillar dem ändå.

till den här LOn har jag lekt med glimmermists, och för att göra bakgrunden har jag använt mig av färgerna turquoise blue, och perfect peach, och som mask har jag använt mig av skyddspappret från en prima feltvine,  det samma gäller den utklippta bladrankan, även den har haft en Prima feltvine som mall. Är man inte lite scrappskadad när man sparar på skräp sa min man när jag inte ville kasta skyddspapprena, kanske han har rätt, jag är nog ganska mycket scrappskadad vid det här laget 🙂

Fotot på mig är taget med mobilkamera, och jag har lekt med fäger och ramar i photoshop för att få dem i olika färgnyanser och få slitna kanter.

 

Ha det gott

KRAM
Katarina

6 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, Scrapptorget

6 responses to “Bakom mina solglasögon

  1. FANTASTISKT läcker Krumeluran!! Så inspirerande!
    Lovelovelove🙂

  2. Underbart underbart!!
    alltså jag älskar dina solisar… hade önskat att jag hade kunnat ha sådanan, men är man född med inbyggda smala ögon så fungerar inte sånna sär stora!! hahahahhaha😛

    Ja, visst är man scrappskadad!! hehe… Men nu tycker jag att du ska visa din man hur sjukt snyggt det blev av denna sjukliga lilla scrappskada!! haha😛

    Kraaaaaaaaaam

  3. Katarina

    så roligt att ni gillar min LO, jag blir så glad🙂
    KRAM
    //Katarina

  4. Detta var ju en läcker färgexplosion!
    Snyggt!

Kommentera

