Scraplagret – ”Deko Kit Club”

Jag, Anneli  har fått ett alldeles fantastiskt fint kit i lådan från Emma  Scraplagret

Scraplagret  släpper ett nytt kit släpps den 27:e varje månad,vilket man förstås inte vill missa!  Idag släpper hon inte bara ett utan två nya dekorationskit ett i gul/vit/beige och ett i grå/marinblå/röd.

Så här ser kitet ut fått chansen att skapa med det! Det släpps redan i idag så då får du vara snabb för att inte missa ditt kit!

Först gjorde jag en LO om på min katt Stickan.

Den här häärliga blomman ingår i kitet.

Här har jag stansat ihop många olika blommor till en stor blomma med en stor brads i mitten. Bradsen heter ”Pink Paislee Queen Bee – Bella Brads” Spetsen ”Prima Lace” och bradsen ingår i kitet!

Är dom inte härliga ”Pink Paislee Queen Bee – Cork Buttons” Dekorationer av kork, med mönster sååå snygga ! Dom ingår i kitet!

Den stora blomman”Prima Innocence – Wedding Shoes” och Charms – Hjärta med nyckel ingår i kitet!

 

Här jag  gjort ett kort med en massa härliga dekorationer på! Alla dom söta stora gula körsbärsblommor  som sitter runt kortet  ingår i kitet

Figurer i ofärgad chipboard #Maya Road – What’s Cookin’ Mini Chipboard Set” (kraftig kartong), perfekta att måla och dekorera efter egen smak. Är med i kitet!

Jag valde att klistra på canvas och calka kanterna. På kockmössan har jag satt på en av dom underbara gula blommorna som också är med i kitet!

Jag har färglagt den med MCP-tekniken

Ett kort till….

Kolla in dessa blommor i papper med metallisk yta och embossade/upphöjda detaljer. Dessa läckra blommor och den lilla söta nallen är med i kitet!

 

Sista alstret blev en tags!

Dom häärliga blommorna och nallen ingår i kitet

Vill ni ha tag i ett av dessa läckra kit får ni skynda er in på  Scraplaget  
för de  är väldigt populära såå de lär snart vara slut och där
inne hittar ni även bilder på kitet som går i grå/marinblå/röd.

Ett stort tack till Emma/Scraplagret
för att jag fick chansen och skapa med detta läckra kit.

Ha en fortsatt trevlig Tisdag
Kraaaam

4 kommentarer

Filed under Inspiration, Scraplagret, Scrapptorget

4 responses to “Scraplagret – ”Deko Kit Club”

  1. Åhh så himla läckra saker du skapat tjejjen!!😛 hihi

    Kraaaaaaaaaam

  2. Eva

    Oj oj oj så mycket läckert!

  3. Instämmer med ovan.
    LO:n med Stickan är ju sååå underbar.
    CANONfina kort
    Kramar//Y

  4. Fina alster allihop. Layouten är helt underbar. Så fina färger och underbara detaljer. Kortet med det svarta mönsterpapperet, mmm såå läckert. Fiiint.

Kommentera

