Vinnaren av april-tävlingen


Jag, Lilla07an, vill börja med att tacka för alla fina bidrag vi fått in till månadens tävling. En tävling där ni skulle lifta en av mina LOs med en liten twist🙂
Teamet har sett å begrundat alla fina alster och röstat fram en vinnare. 

Uuuuuh va spännande det är nu! Vem har vunnit månadens tävling?

Här kommer den, vinnar-LOn

Rose-Marie Olsson.

Du har vunnit ett härligt kit från

Samt en månad som Gäst-DT hos oss.

Vänligen maila dina kontaktuppgifter till mig sandbergmaria@hotmail.com

Å TACK ännu en gång för alla fina bidrag!
Håll utkik nästa söndag då presenterar vi tävlingen för Maj månad.

8 kommentarer

Filed under Lilla07an/Maria, Månadstävling, Scrapptorget

8 responses to “Vinnaren av april-tävlingen

  1. STORT GRATTIS och välkommen till teamet
    Kramar//Y

  2. Grattis Rose-Marie!!! Det var verkligen en underbar LO du skapat! Välkommen till oss på ScrappTorget, det ska bli så kul att ha dig med!

    Kram Helén

  3. Ja så himla snygg LO du skapat!!😀 Ska bli otroligt roligt att ha dig med oss här!!😀

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

  4. Eva

    Grattis Rose-Marie !! Härligt bidrag och välkommen till att gästa oss.

  5. åååh.. vilken trevlig överraskning jag fick nu.. tack så hemskt mycket.. vad glad jag blev.. =)

    //rose-marie

  6. Stort grattis vännen!

    Såg den live igår och den är verkligen superfin!!!

    Stor kram

  7. Grattis! Jättefin och vacker LO!

    Hej från mig,
    Eivor/Ejja

  8. Grattis! Den är så fin!!

Kommentera

