Färg, färg och mer färg…

Yoli visar upp:

Hej hej!

I dag tänkte jag visa upp del 2 av YouScrapToo:s läckra April-kit som jag har äran att visa upp denna gången. HÄR kan ni kika in mina två förra LO:er… och läs vidare för att se dagens färgexplosion.

Allt material sponsrat av YouScrapToo
och är deras April-kit.

Här är kitet!

***

Ja, detta kit har då verklige utmanat mig på alla sätt och vis. Ni som lästa förra inlägget fick reda på flera utmaningar där och i denna LO:n är det såklart allt det gula som utmanade mig som mest. Men jag är väldigt glad att jag fick scrappa gult för annars hade jag nog aldrig fått scrappat detta underbara foto på min bästatse vän.

Jag började med att använda siffer-pappret som mask och mistade över den. Stämplat med en av kronorna för att skapa den svarta inramningen.

Lager på lager med papper.

Blommro i massor. Bladen är handmålade och urklippta.

Inkat tagsen med distressfärg.

Härlig LO med mycket färh, rivna kanter och full med bus. Vi befinner oss i Varberg när detta fotot togs så det stämmer fint in med den sten/bergs-liknande bakgrunden till det annars så busiga färgerna. Det sammanfattar våra dagar där ganska så bra!😛

***

Det var allt för idag min vänner!
Ha det nu så bra i veckan så ses vi snart igen
och då med lite nya uppfriskande nyheter…

Allt material sponsrat av YouScrapToo
och är deras April-kit.

***

Kraaaaaaamar//

1 kommentar

Filed under Layouter, Yoli Design

One response to “Färg, färg och mer färg…

  1. superläckert, som alltid. Underbara detaljer att kika på.

Kommentera

