Det största TACK någonsin!!

Vill Yoli ge sitt Scrapptorg!

EDIT:

Vinnare av Blåa Candyn!

Lisa

Grattis grattis!
Maila mig din adress så kommer snart
blommorna på posten…
Scrapptorget@gmail.com

***

Hej hej!

I dag ska jag faktiskt tillägna dagen åt mitt älskade Scrapptorgs-team som bara är så goá och stöttande i allt å inget. Ja, jag trodde inte man kunde få ha det så här bra å vara omgiven av så mycket snälla människor…😀 hihi Ni gör verkligen min vardag lite lättare att ta sig genom just nu. Det har nämligen hänt en hel del det senaste och jag har väl känt mig ganska trött. Men så en dag när jag var på väg till jobbet ringer dom från en lokal blomsterbutik och talar om att det är ett blombud på väg till mig. Jag fattar NOLL… till mig? Nä, dom måste ha fel namn tänkte jag vidare.

När jag öppnade buketten möttes jag av denna helt otroliga syn – den vackraste, maffigaste och helt otroligt RåååSa bukett. Jag bara log läste på lappen och var nära till både tårar och skratt samtidigt!

NI är GULD mina godingar!
TACK!!

Självklart blev jag inspirerad till att skapa en liten LO som minne av detta och mitt goa team. Den fick gå i vårens tecken för buketten tog inte bara med sig glädje, den tog med sig våren hit till Alingsås. Japp, fåglarna kvittrar, blommorna blommar och solen gassar på mitt lilla bleka ansikte.😀

Små fåglar i chipboard preparerade med crackle paint  fick sitta på en liten kvist och blicka in över buketten.😛 Första gången jag använder små vita callor också. Otroligt söta och enkla att använda.

Tag i chipboard och en söt liten text-label.

Bakgrunden mistade jag först med egengjord blå mist. Lade sedan den vackra Inkido-spetsen som en mask och mistade med brunt. Då fick jag fram detta läckra mönster och dessutom en vackert brun spets som ni ser på bilden nedan.

Här ser ni blomorna lite närmare och även deras lilla söta meddelande. Tack så mycket igen tjejjer. Känns som att jag inte kan tacka er nog för allt!😛

***

Nu till vinnaren av den Råååsa Candyn!

*

*

*

*

Tadaaaa

*

*

*

*

Catta/Eldhexan

*
Skicka din adress till:
Scrapptorget@gmail.com
så kommer snart vinsten till dig.

***

NY UTLOTTNING!

Men för att göra inlägget lite mindre rosa denna gången, tänkte jag att vi lottar ut lite härliga blåa vårblommor också! Visst vill ni väl ha lite glada blåa blommor att pryda era vår/sommar alster med!😛

Skriv en liten kommentar här i inlägget så har du chans att vinna.
Ni har bara i dag på er så passa på vettja!
AVSLUTAD!!

***

Massor med Kraaaaaamar//

28 kommentarer

Filed under Blogcandy, Layouter, Yoli Design

28 responses to “Det största TACK någonsin!!

  1. Sonja

    Underbar LO du gjort på de vackra tulpanerna!!
    Jag tar gärna en lott på den blå..🙂

  2. Snygg Lo=)
    Jag tar gärna också en lott!

  3. Åhh, vilket underbart team! Härliga blommor och en fantastisk LO som du kommer att kunna titta på och minnas det fina ögonblicket med!🙂
    Jag tar gärna en lott och hoppas på turen!🙂

  4. Sagolikt vacker LO. Spets idéen var ju hel läckert gjort!
    Jag tar gärna en lott och hoppas på tur.
    Ha en skön dag.
    Kram, Britt-Inger

  5. En så fin layout och ett härligt minne för livet. Hoppas på tur och tar gärna en lott.

  6. Vilken underbar LO!! Jag kikar in här varje dag och får alltid massor av inspiration!!
    Härliga blåa blommor jag gärna vill vinna;-))

  7. Vilken underbar LO du gjort! Härligt med så fina vänner, det värmer i hjärtat att bara läsa ditt inlägg.

    Jag passar på att ta en ”blå” lott!

    Hej från mig,
    Eivor/Ejja

  8. Vilken UNDERBAR överraskning!! Tänk vad lätt det ändå är att göra en medmänniska glad🙂

    Tar gärna en blå lott🙂

  9. Otroligt fin LO, med sååååå passande dekosar! Me like alot! Och jag tar gärna en lott.
    Kjaaaam….

  10. Vill gärna vara med på en lott till ett sån´t erbjudande.

  11. Eva

    Så underbart med vänner som är omtänksamma. Vilken vacker bukett och även LO som du gjort. Jag älskar blått och är gärna med på din utlottning. Kram Eva

  12. Vilka vackra blommor och tjusig LO som du har gjort! =)
    Jag tar gärna en blå lott! =)
    Kramar

  13. Den buketten är du väl värd, vännen!!!!

    Kram

  14. Linn

    Den här chansen vill jag inte missa. Självklart vill jag vara med i utlottningen.
    Vilket härligt team ni verkar vara!

  15. Martina

    Klart jag tar en lott o hoppas på tur!

  16. underbar.. =) å jag gillade verkligen den där bruna grejsimojsen som du har till vänster om den rosa blomman i nedre hörnet.. vad är det??

  17. Härligt team ni verkar vara, sååå härliga tulpaner du fått! Ja både den och den superfina layouten har jag ju sett hemma hos dig. Det var en fröjd att se dig mitt i ditt skapande.
    Kraaam

  18. Petra

    Superkul att följa denna sida. tack för all hjälp när man är en ny scrappare!
    Självklart tar jag gärna en lott!!

  19. Härligt me så goa vänner och fint sätt att bevara blommorna på! Jag tar gärna också en lott!🙂

  20. Jessica

    Vad omtänksamt med blommor, alltid kul med överraskningar. Och vilken fin LO du gjorde om dem. Jag tar gärna en lott och hoppas på lite tur.

  21. Åhh va läckert blått och flott!! Jag tar en lott och hoppas på tur🙂

  22. Så vackra blommor du har fått och så läcker LO du har skapat!
    Nu tar jag en lott och hoppas på tur!🙂

  23. Riktigt snygg LO.🙂
    Jag tar gärna chansen och vinna lite härliga blommor. Håller tummarna och hoppas på tur.

  24. Maiden

    Du är verkligen värd de fina blommorna vännen!🙂 Å Lo:n blev verkligen tokläcker!

    Får väl passa på att ta en lott till de blå blommorna – som passa mig lite bättre än de rosa… hi hi
    Kram

  25. Åhhh, vad omtänksamt av dem! Och vilken fin layout det blev sen!🙂

  26. Tar en lott och håller tummarna😉
    Vilka underbara blommor, man kan verkligen behöva en värmande tanke när livet är tungt.
    Underbart fin LO du skapat. Jag är sååå imponerad av allt fint du gör.
    Pysselkram fr en kaffesugen scrappare🙂

  27. Åh va gulligt gjort det är sånt man behöver när man är lite nere!
    Jag är gärna med i dragningen!
    Kram MAlin

  28. Oj, nu blev det mycket här…först satt jag o läste om den fina buketten och blev alldeles varm inombords när jag tänkte på hur mycket en sådan handling betyder när man är lite nere…
    och så läste jag vidare och fick jag en smärre chock när jag ser att jag oxå ska få en rosa bukett! Vilken lycka! Vilken tuuuur jag har! Wohoooo! Tack så HEMSKT mycket! Här ska pyntas med fina blommor!

    Massa glada kramar!

Kommentera

