Tävling med Rock n’ Roll som tema..

Hej hej!

Tävlingen är sponsrad av Tant Scrappa

Mars månad är här och vi väcker vårkänslorna med en tävling med ”Rock’n Roll-tema”. Vi behöver lite Rock n’ Roll i våra liv eller hur 😉 Så låt er inspireras av underbar rockmusik! Come on – let’s groove….

För att vara med i tävlingen ska du skapa ett alster (layout, kort eller något altrat) med Rock n’ Roll som tema. Det är jättekul om du även vill  förklara din tolkning (det är helt frivilligt). Du får blogga den  när helst du vill i din egen blogg –  länka då gärna hit till oss.

***

Maila bidraget till: comstadm@gmail.com
Senast onsdagen den 24 mars kl. 23.59
Märk bidraget  ”Rock n’ Roll”
Ett bidrag/person

VINNARE:

Blir den som får flest röster av oss i teamet.
Denna tävling utses alltså vinnaren endast av oss på Scrapptorget

***

Jag har naturligtvis ”rockat loss” och gjort min alldeles egen tolkning av temat – JÄTTEKUL 🙂

Jag har sedan jag var en 13-årig tjej gillat, dyrkat eller älskat – vilket ni tycker låter bäst – David Bowie. Här kommer min  hyllning till honom och hans musik 🙂

De röda stjärnorna av cardstock från Bazzil har jag målat med crackle paint ”Rock Candy” och sen öst på med massor av Stickles ”Stardust”. Jag fäste dem sen med öljetter…

Nästa Söndag kommer övriga teamet att visa upp sina tolkningar …Välkommen att njuta och inspireras!

Priset till denna tävling är sponsrat av Tant Scrappa

Dessutom får vinnaren en Gäst-DT plats i April här på Scrapptorget.

Lycka till!

10 kommentarer

Filed under Månadstävling, Scrapptorget

10 responses to “Tävling med Rock n’ Roll som tema..

  1. Underbar Rock-LO tjejjen… 😛
    Alla delatjer färger o fotot skriker rock och andas Yeeaaahhhh hela vägen…. 😛 (fattar nån mitt babbel nån gång??) *skrattar*

    Underbart vännen!! Underbart!!

    Kraaaaaaaaam

  2. Love detta tema! Fast… det var väl ingen överraskning? 😉

  3. Rock and Roll – vilka läckra detaljer du smyckat den LO med – gryymt snyggt!!
    Kraaam C

  4. Super snygg LO 🙂

    Jag har lagt upp mitt bidrag här: http://gurkiss.com/scrapbooking/?p=817
    och så har jag mailat 🙂

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

  5. Tjoho!
    Härlig tävling!
    Nu har jag mailat in mitt bidrag! 🙂
    Den finns i min blogg åxå så klart!
    Massa kramar

  6. Pingback: Teamets tolkningar av Mars månadstävling! « ScrappTorget

  7. Härlig layout!! Såg denna utmaning först nu, men jag hann ändå. Bidraget skickat och lägger strax upp det i bloggen. Ha det gott!!

  8. Nu har jag bloggat mitt bidrag till denna underbara utmaning. Tack för inspirationen!!

  9. Pingback: Scrap n´roll!!! | Skymningsbloggen

  10. Hallojs!
    Vilken kanonrolig tävling! Tack för inspiration:)
    Har mailat bidraget och inlägg i bloggen finns här:

    http://blogg.skymningslandet.net/?p=1045

    Må väl!

Kommentera

