Teamets tolkningar av Novemberskissen

Teamets tolkningar

Hej hej!

Som många av er vet är min skisstävling i full gång och bidragen börjar trilla in och  – wow vilka läckra bidrag. 😀 Se  till att vara med du också, ni har fortfarande en vecka på er att skapa. Hejja hejja er…

scraplagret

Priset är sponsrat av Scraplagret och är ett härligt kit från dom,
samt en Gäst-DT plats i December och Januari.

***

nov-skiss

Här är skissen och HÄR läser ni mer om tävlingen.

***

Så kommer vi till teamets läckra tolkningar av skissen! Dom är självklart inte med i tävlingen med det är alltid så roligt för oss i teamet att få skapa våra egna tolkningar. Hoppas att ni får riktigt mycket inspiration nu!

***

Eva / Eviebee´s tolkning

En sådan här härlig skiss kan man ju inte motstå att skapa efter. Tog fram ett ganska nytaget foto på min äldsta dotter som jag tycker är så fint. Jag  plockade  fram lite olika  papper  jag ville använda, men fastnade för det här då det var i samma ton som hennes ögon, bakgrunds pappret är från Kaiser och heter Ever Blooming, lite spillbitar i samma färgtoner och så massor av blommor förståss bla från Petaloo. Fotot på Lo´n kanske inte är det bästa men ni vet hur det är nu när vi inte har så mycket dagsljus att fota i……köksbordet med taklampan som solljus.

Yoliskiss-1

Thickersbokstäverna är från American Crafts och dem har jag färgat in med Distress ink så att de skulle gå ton i ton med övriga färger. Till korsett snörningen använde jag brads med ögla på från YouDo och limegrönt papperssnöre. Stämplarna jag använt kommer ifrån Tingtura.

Yoliskissnrbild-1

Hoppas nu att du har blivit sugen på att skapa efter skissen, jag är jättenyfiken på era alster….

Kramar Eva

eviebees-logga-rosa-ratt

***

Anneli/ Cropkakans´s tolkning

Denna utmaning vill man inte missa så underbart rolig och läcker skiss . Jag har valt göra ett kort, använt lite spill papper som låg hemma i lådan. Den söta ängels stickers kommer från Pysseltagen. Jag har använt rub-ons till texten tyvärr syns texten lite dåligt. Det står.. Tack.. Du är… en ängel

Yori_skiss

Nu ser jag fram imot se era tolkningar av denna roliga  skiss  – som bjuder på många möjligheter.

Kram Anneli

Annelis-logga-rtt

***

|Linda|´s tolkning:

lindas

Blev en läcker och mycket färgglad tolkning på hennes lilla bäbis.

Kramar
linda-logga

***

Annica´s tolkning.

Jag är så glad att Yoli gjorde den här skissen, för jag tycker att den är underbar! Det var så roligt att inspireras av den!
Jag har scrappat ett  foto på vår dotter, när hon leker ”titt ut”. Papperen kommer från Prima likaså pärlswirlen. Journalingen punchade jag ut, för att få till cirklar som på skissen.

DSC_0880

Den svarta blomman är gjord av krinklat band. Lite chipboard, tyll, blommor och blad blev det också.

DSC_0887

Tack för mig, och lycka till med din tolkning av skissen!

Annica-logga-rtt-ny

***

Vi ger ännu en gång ett stort tack till Scraplagret och hoppas att ni blir ännu fler som är med i tävlingen efter att ni sett alla dessa läckra tolkningar!

scraplagret

Lycka till tjejer!

***

Hälsningar från hela Scrapptorget medYOLI-logga

4 kommentarer

Filed under Månadstävling, Teamets tolkningar, Yoli Design

4 responses to “Teamets tolkningar av Novemberskissen

  1. Vilka helt underbara tolkningar tjejer!! Älskar alla trevliga detaljer och hur olika era alster är trots samma skiss! Ni är verkligen bara bääästa!!

    Kraaaaaaaaaaam

  2. Underbara tolkningar av skissen. Hoppas hoppas jag hinner vara.

  3. Det är såå häftig och se hur olika alster blir trots att alla utgått ifrån samma skiss. Hiimla snygga LO:s och kort tjejer
    Kraaam C

  4. Wow, helt underbara tolkningar! Tänk så olika det kan bli av en och samma skiss! 🙂
    Ska försöka ladda upp mitt bidrag här nu.

    Kram Susanne

Kommentera

