Månadstävling, Oktober 18/10 – 31/10

 

Då var det dags för ScrappTorgets första månadstävling och jag har fått den stora äran att få presentera den! Vi hoppas att ni ska tycka det är lika roligt att delta i detta som vi tycker att det är.

Mitt val av tävling grundar sig på vad jag själv tycker om för utmaningar, och det är lite det som är grejen här på Scrapptorget – vi är ett gäng tjejer som alla gillar olika utmaningar och stilar, därför kommer ni också få ta del av ett oräkneligt antal olika utmaningar som riktar sig till alla olika sorters stilar! Läckert tycker jag!

Så vi kanske ska hoppa över till tävlingen nu då? Ni är kanske sugna på att börja skapa?😉 Vinsterna är heller inte så dumma, så sätt nu igång och gnugga geniknölarna!

BingoBricka a la Angelica/ScrappTorget

2009-10-11 001 copy

Du väljer alltså en rad, lodrätt, vågrätt eller diagonalt och skapar efter det som står i rutorna. Du får givetvis lägga till mer och även andra saker, men du måste ha med de sakerna som står i den raden du valt.

Regler

  • Du får delta med layout/kort/altrat
  • Ditt alster ska vara nygjort för denna tävlingen och endast denna tävlingen.
  • Du får endast delta med ett bidrag.
  • Maila ditt alster till ScrappTorget (scrapptorget@gmail.com) eller till tävlingsansvarige (angelica_single@hotmail.com), vi bekräftar varje mail, så har du inte fått bekräftelse av oss, hör av dig igen.
  • Glöm inte att ange vilken rad du scrappat efter!
  • För att vara med om chansen att vinna priset måste ditt alster vara inskickat till ScrappTorget senast 31 Oktober kl 23.59.
  • Du får gärna visa upp ditt bidrag i din blogg under tävlingens gång, länka då till ScrappTorget.
  • Vinnaren utses genom läsarnas röster här i bloggen och de lite tyngre rösterna av teamet!😉
  • Alla bidragen presenteras, för röstning, i bloggen söndagen den 1:e November!
  • Vinnaren presenteras söndagen den 8:e November!

Vad består då vinsten utav? Nyfiken?😉

Då vi tycker om att få in fler härliga scrappare i vårt grymma skapargäng, så har vi bestämt oss för att varje månadstävling kommer ge oss en GästDesigner för en månad (med undantag för denna första & den andra månadstävlingen då det gäller två månaders gästande!)! Spännande va?

Så om just du vinner denna månadstävling, får du alltså gästa oss under November och December månad! Wow! Det du också vinner från nedanstående sponsorer ska användas under din Gäst-tid här hos oss, vi kommer ge dig mer info om hur det går till då saken är klar!

Vi har fått denna tävling sponsrad utav  och hon sponsrar med en fin stämpel (Ek Bus)!

Även

sponsrar oss med en massa blandade godsakerna!

***

Lycka till!

***

dolliver-logga

23 kommentarer

Filed under Månadstävling, Scrapptorget

23 responses to “Månadstävling, Oktober 18/10 – 31/10

  1. Vilken underbar idè ni skapat
    VÄLKOMNA

  2. Åhh va spännande! Verkligen en superkul idé o inspirerande tävling😀
    Jag ska sätta mig o försöka klura ihop nånting…
    Kraam!
    Mli

  3. Åh, den här typen av utmaningar ääälskar jag!!! Så klart att jag ska knåpa ihop ett alster🙂

    Priset är ju super det oxå, 2 månaders gästDT, wow!!! Det vill i alla fall jag försöka vinna, läckra stämplar och blandade godsaker inte att förglömma…

    Kram Kram

  4. Skoj tävling =)… hoppas jag hinner skapa något till den… Mycket trevlig sida ni fått till tjejer =D *Aj lajk*

    Kramar i massor till er!

    // Maja

  5. Ska bli sååå roligt att se er rocka loss på denna! Wow vilka bidrag vi kommer att få in!! Sååå härligt… Å bidrag – japp det har det redan börjat komma, men självklart vill jag se fler galna, tokiga och läckra idéer och tolkningar!!

    Rocka loss tjejer!!

    Kraaaaaaaaam Yoli

  6. Pingback: Presentation av Angelica-Dolliver « ScrappTorget

  7. Hej hopp alla glada pysseltokiga tjejjer! Blir så glad när det poppar upp nya ”siter” med inspiration och ideér för oss pysseltokar😉 Man skulle lätt kunna tro att det finns alldeles för många redan, men det är en villfarelse man fort och lätt glömmer när man hittar något nytt att ivrigt sätta h(t)änderna på(i)!!
    Naturligtvis har jag gjort det man ska för att få vara med om Candyn och anmäld till månadens tävling är man oxå!! Det är mycke’ nu😉
    Ni har verkligen börjat storstilat (och då menar jag inte allt godis) och jag har en föraning om att det kommer förbli så!
    Ha det gott – Kram Eva

  8. I´m in! Bingobrickan är en väldigt rolig tävlingsmodell med många olika möjlighet. Bara att låta fantasin flöda och det ska jag göra nu….

  9. Pingback: Teamets tolkningar av Oktobertävlingen « ScrappTorget

  10. Dum fråga kanske, men räknas pärlband som ett band?
    Eller måste det vara ett av bomull/polyester?
    Kram

  11. Lena B E – Jag svarar här också ifall någon annan undrar samma – Ja, alla band räknas som band tycker jag, så det är bara att köra på!

    // Angelica – Dolliver

  12. Jaha, det är nog tur att vi är lediga den här veckan då! Hoppas bara jag hittar fram till pysselbordet, jag glömde städa innan jag stack till Stockholm…

  13. Vilken rolig tävling, håller på med min LO just nu. Jag undrar dock om spets räknar som band?

  14. Hej! Åh, rolig tävling, har redan hittat ”min” rad…så nu ska det skapas *ler* Ska bli kul att följa scrapptorget🙂

  15. Pingback: Cyllan/H-zon Design « ScrappTorget

  16. åh vilken kul utmaning nu har jag hittat den rad jag vill prova på ! , hoppas de går bra även om jag befinner mig på andra sidan downunder !! xx Tina

  17. Malin – Njaaa.. Jag har ju skrivit spets i en egen liten ruta, så jag räknar nog spets som spets, men band som band… Om du förstår hur virriga jag menar??
    Men du får ju faktiskt göra din egen fria tolkning och chansa ändå om du vill😉

    // Angelica – Dolliver

  18. Pingback: Presentation av Anneli/Cropkakan « ScrappTorget

  19. L8

    Nu har jag mailat mitt bidrag. Jätte rolig tävling🙂
    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram

  20. Oj då! Ser nu i efterhand att min ena swirl lossnat lite på fotot….. inte meningen ju. Den är fastsatt nu!😉

    Ska bli kul att se alla bidrag i morgon!!!

  21. Pingback: ”Tiden rinner iväg – snart är man stora damen” « Villanoors kreativa sida

  22. Sorken

    Hej! Nu har jag också skickat in ett litet bidrag. Scrappat efter rad B.

  23. Igår skickade jag in mitt bidrag… Sent som vanligt, hihi…

    Men jag gillar oxå att bingobrickor så jag kunde ju absolut inte missa att vara med i den här tävlingen, speciellt inte med tanke på det härliga priset som hägrar🙂

    Jag valde rad nr 2, för jag tycker det är såååå läckert med korsettsnörning!

    Kram på er alla!

Kommentera

