Lucka 21 – Tag med washitejp

Ja, då var det då dags för lucka 21 i Scrapptorgets julkalender 2011 och dagens tekniktips är ”washitejp”. Tejpen finns i många olika varianter, men jag har använt 2 av tim holtz, som är lite beige och matta i sitt utförande. Tejpen är ganska transparent, så de är fina att använda i lager-på-lager..  att använda sig av washitejp är ett snabbt och billigt sätt att göra många liknande tags på en gång, något som passar perfekt för t.ex. julklappsadresser

***

Jag (Roolz) började med att distressa min tag lite å sen la jag på 2 olika washitejper, lager på lager. å så på med en liten tomtebild, lite snöre och en charm.. :)

***

Ja, det var allt för mig idag. God jul och gott nytt år!

//Roolz

Lämna en kommentar

Filed under Julkalendern, Roolz, Tekniktips, Tips och idéer

Kommentera

