Lucka 20 – Diecuts på cleartag

Oj oj, nu är det spännande hemma hos oss, adventsluckorna börjar ta slut och myrorna springer runt i byxorna på mina pojkar. Det är bara 4 dagar kvar till jul! Dagens lucka handlar om diecuts och clearscraps.

Hjärtat är en gammal die från  cuttlekids som jag köpte alldeles i början av min scrapbookingbana. Jag har färgat in vit cardstock med ”Brushed Corduroy” från Tim Holtz och sedan målat med gesso med en smal pensel.

De har jag sedan bara limmat på tagen med gluedots… och vill ni se baksidan? Ok.

Det är en tag från någon handduk eller något från hemtex. Dagens tips från mig är att inte slänga dessa tags som man får tillsammans med kläder och annat, man vet aldrig när man kan behöva dom! :) Hoppas din julvecka blir en bra vecka. /Pia

Lämna en kommentar

Filed under Julkalendern, Pia, Tips och idéer

Kommentera

