Novembertävlingen – Doodling Layout

Då är det min (Pias) tur att hålla i månadens tävling!

Jag kastar mig in i Scrapptorgets alla roliga delar för vem älskar inte att bli utmanad eller få chansen till att vinna ett scrappigt pris? Den här månaden går ju mycket av pengarna till annat, tex börjar väl de flesta att fundera på julklappar och inköpen till scrapbookingen blir väl minimerad kanske… så är det hemma hos oss i alla fall.

Sponsor är Mima´s Scrapbooking.

***

Jag tänker mig att vi anordnar en tävling i doodlingens tecken. Vad är då doodling tänker du? Jo, det du gör är att du tar fram dina pennor och använder dom på din layout (man kan ju doodla på kort också men denna tävling är till för alla som scrappar layouter). Gör man egna dekorationer med hjälp av doodlingen så är det ett plus, men inte ett måste.

På layouten här ovan har jag gått loss med mina pennor och gjort både bokstäver, ramar och blomstjälkar med dem. Blommorna är även handgjorda med stämplar och handklippta kronblad. Vissa av rubrikbokstäverna är målade med akrylfärg.

Vad kan du nu hitta på med din layout? Se till att ha skickat in ditt bidrag till min tävlingsmail: piastavling[@]gmail.com (ta bort klammrarna runt @) senast onsdag den 24/11 kl. 23:59. Bidragen ska helst inte överstiga 500 pixlar på bredden.

Sponsor är Mima´s Scrapbooking.

Jag och teamet väntar med spänning på vad ni skickar in!

4 kommentarer

Under Månadstävling, Mimas Scrapbooking, Pia, Scrapptorget

4 svar till “Novembertävlingen – Doodling Layout

  1. Gryymt läcker LO
    Får ta och testa det där med doodling någongång för det verkar kul-igt :-D
    Kraaam C

  2. Vilken läcker inspirationsLO! Den gillade jag massor, Pia.

Kommentera

